זוגיות – הקשר העמוק ביותר של האדם.

אדם שחי חיים של מודעות גבוהה, יודע שהוא נמצא במסע תמידי לתוך עצמו. מהרגע שנולד, הוא עובר תהליך שבו הוא לומד להכיר את עצמו יותר ויותר.

תכל'ס, תמיד הייתי בן אדם עמוק באופן יחסי, אבל בסביבה בה גדלתי ומול היעדים שהצבתי לעצמי ללא מודע בסיועה האדיב של החברה והתרבות – פעלתי מתוך מימד תודעתי די שטוח של רצון להצליח ולהתקדם.

בגיל 28 כשסיימתי את התואר הראשון, טסתי קצת לנוח בשנטי של הודו. בלי לרצות ובלי לתכנן, מצאתי את עצמי במסע פנימי לתוך מעמקי התודעה שלי. שאלות קיומיות על החיים ועל הזהות העצמית שלי, פתאום התעוררו ממעמקי הנשמה והיעדר המשימות, תחושת החופש הכללית וחוסר הטרדה שהודו אפשרה לי, פינו לשאלות האלה הרבה מקום.

אין ספק שזה היה מסע מרגש של גילוי עצמי הכי מדהים שעברתי בחיי. עצם הידיעה שהאדם לא יכול להסתפק בתנועה חד מימדית ושטחית על ציר הכישלון וההצלחה שלו, היה מעורר השראה ומעורר מוטיבציה. שם מצאתי את אלוהים ושם בעיקר התחלתי למצוא את עצמי.

אבל למרות החשיבות הגדולה של גילוי עצמי שהולך, מתפתח ומעמיק עם השנים, הגילוי העצמי האמיתי של האדם מופיע בזוגיות דווקא. גם אם אחפור בתוכי במשך שנים ואמצא עוד ועוד רבדים שלא הכרתי, לא אוכל באמת לגעת בעצמי באמת. הגילוי והחשיפה של הזהות העמוקה ביותר של ה'אני' שלי מתחיל בקשר הזוגי.

הזוגיות מאפשרת את החשיפה העמוקה באמת של הזהות העצמית שלנו. היכולת להכיר את מעמקי העל-מודע שלי, מופיעה דווקא בהיכרות העמוקה שלי עם בן או בת הזוג שלי.

בקורס שלנו 'בונים זוגיות מהשורש' שמיועדת לחתנים וכלות, זוגות צעירים וגם וותיקים אנחנו בונים ומפתחים את התשתית של הקשר הזוגי מהיסוד. באמצעות כלים מעולם ה-CBT היהודי, נפתח כלים תודעתיים שיעזרו לנו לחיות חיים זוגיים מאושרים ומוצלחים, נבנה חזון זוגי משותף ותכנית עבודה פרקטית שתאפשר לנו לצעוד בצורה מסודרת והדרגתית למימושו.

לפרטים והרשמה:
https://lev-ladaat.co.il/zugiut-mehashoresh/

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן