יהדודס ממריאים עם אודי צדקה וחסד 09/08/2020

https://www.youtube.com/watch?v=Wr_aftfEqSs
קטגוריה:
צפיות: 107

בימים אלו הסתיימה תכנית 'יהדודס בבית' – רשת קייטנות חב"ד הגדולה בהיסטוריה, כאשר באמצעות מאות שלוחים ברחבי הארץ, השתתפו אלפי ילדים בבתיהם מדי יום בתכנית מלאה של קייטנה חווייתית יהודית.

הרשת הוקמה ע"י תנועת הנוער צבאות השם באה"ק בראשות הרב דוד נחשון, והופעלה ע"י תלמידים מישיבת חח"ל צפת. כאשר החל הגל השני של הדבקת הקורונה בארץ, הבינו שלוחים רבים כי מתכונת הקייטנות המסורתית מזה עשרות שנים בהוראת הרבי מלך המשיח, לא תוכל להתקיים השנה כבימים ימימה. הילדים, שעבור חלקם הגדול זוהי ההזדמנות היחידה בשנה לחזק את הקשר עם הקב"ה ועם הרבי מלך המשיח שליט"א, שיוועו לפיתרון, ובצ"ה לקחו על עצמם את הפרוייקט האלטרנטיבי – יהדודס בבית.

במהירות הבזק, הגיעו למאות בתי חב"ד הערכות, בהם כל מה שצריך על מנת לקיים קייטנה שלא תשכח – אך מבלי לצאת מהבית. כל ילד שנרשם קיבל גישה אינטרנטית לתכנית המדיה היומית, שהיתה עמוד השדרה של הקייטנה.

מידי יום במהלך התכנית פתחו אלפי ילדים בארץ את היום במפגש וירטואלי עם 'דודי ואודי' שני ילדים שהכירו יחד דברים חדשים ומרתקים על עצמם ועל יהדותם, באופן מצחיק, מרתק וחווייתי. בפינה 'ממריאים עם אודי' – "נסעו" הילדים יחד עם אודי למקומות שונים וצפו בסיפורים מרתקים ובעובדות מסעירות. התכנית כולה חדורה כמובן במטרה והאש שבוערת בכל יהודי ובכל מצווה – קבלת פני הרבי שליט"א משיח צדקנו. מיותר לציין כי הילדים התלהבו והתחברו במיוחד למשימה המרכזית – הבאת הגאולה.

פינת 'יוצרים עם יהדודס' – היתה חגיגה של ממש. בכל יום הוציאו הילדים את הערכה היומית מתוך המארז המיוחד שהגיע עד לביתם, ומחמרי הגלם הכינו יצירות יהודיות מפוארות, עמם הם משתמשים לקיום המצוות. בכל יום יצרו הילדים מוצר נוסף, מעוצב ואטרקטיבי, בהנאה מרובה.

התגובות הנלהבות והמרגשות, מההורים ומהשלוחים, לא פסקו מלזרום. "מרגש!!!" כתבה אמא של נועה מהנגב לאחד השלוחים "נועה לגמרי מאושרת! הקייטנה הזו הצלחה! יום יום מועבר בצורה כייפית חווייתית 12 הפסוקים בשיר בלי כפיה, עבודת יצירה, מה צריך יותר מזה??? תמסור להם ישר כח ענק!!!". אמא מירושלים כתבה: "ערכה מאלפת!!! על הבוקר התעוררו, לא אכלו כלום, וישר רצו לבצע את המשימות היומיות. תודה רבה רבה על הקייטנה הנפלאה!". הורים מהרצליה כתבו: "הילדים כל-כך נהנו! הם לא מפסיקים לשיר את הפסוקים!", "הילדות מחכות על הבוקר בקוצר רוח לפעילות! תודה רבה רבה רבה! עשיה מבורכת ביותר". אמא מנהורה כתבה: "הילדים צופים מרותקים בתכנית וכל-כך מתלהבים מהיצירות – קייטנה חבל על הזמן!".

בתנועת הנוער צבאות השם מרוצים מהצלחתו האדירה של הפרוייקט 'יהדודס בבית' ומקווים כי אכן יהיה זה המכה בפטיש, שיביא להתגלות הרבי מלך המשיח תיכף ומיד ממש.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן