ישי ריבו בקיסריה – 30.5.19 | מומלץ להזמין כרטיסים מראש

קטגוריה:
צפיות: 203

לרכישה: https://www.ishayribo.com/caesarea

ישי ריבו חוזר לקיסריה. אחרי הופעת סולד אאוט בלתי נשכחת בשנה שעברה, ריבו חוזר עם הלהקה המצוינת שלו ועם שורת להיטים שהולכת ומתארכת. בעוד ״הלב שלי״ חורך את הרדיו, האמפיתאטרון הרומי הוא ההיכל המושלם ל"הנה ימים באים", "לשוב הביתה", ״תוכו רצוף אהבה״, ״מציל אותי כל יום״ ושאר השירים האהובים והמוכרים של ריבו.

ישי ריבו יציג את מופע הלהקה שלו בקיסריה, הסאונד העדכני והמוקפד שלו עובר בצורה מרגשת לבמה וכל מי שנכח בהופעה הקודמת באמפיתאטרון הרומי מדווח על חוויה מצמררת (שכללה גם הופעה בהפתעה של שלמה ארצי שהפתיע גם את ריבו עצמו). אלבומו השלישי והאחרון "שטח אפור" המשיך לבסס את מעמדו כאחד היוצרים המרתקים והמצליחים בארץ.

אלבום הבכורה של ישי ריבו הזניק את הקריירה המטאורית שלו והוא היה התופעה המוזיקלית המרתקת של התקופה. עם קרוב ל 8 מיליון צפיות ביוטיוב, "תוכו רצוף אהבה" כיכב במצעדי סיכום השנה, זיכה אותו בתארים "זמר" ו"אלבום השנה" והגיע למעמד של זהב. אלבומו השני של ריבו "פחד גבהים" הגיע אף הוא למעמד אלבום זהב וכלל אסופת שירים שמהלכים קסם על המאזין, שובים בפשטות הלחנים ובטקסטים הרגישים.כרגיל אצל ריבו, המוזיקה חוצה קהלים ומגזרים.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן