מקום בטוח – סרט דרמה מלא לצפייה – בהשתתפות שחקנים מסרטים לחרדים Israel is the Safe Place Full Movie

קטגוריה:
צפיות: 7,007

רוצים לראות עוד סרטים לחרדים טובים חינוכיים? הירשמו עכשיו לערוץ אלף https://bit.ly/2N7vnvd

הסרט בהשתתפות שחקנים מוכרים מסרטים לחרדים : נתי רביץ, יגאל עדיקא, יניב שביט, אורי דור, גלעד פרלמן ומוטי עדן בשיתוף עם כוכבי סרטי המגזר החרדי: מיכאל וייגל, אביתר לזר, גיא מסיקה, חזי צדיק, נתן נתנזון וגרגורי טל.

מקום בטוח

שימו לב מדור חדש לצפיה חינם https://bit.ly/34N3WMP
צרו קשר באמצעות הווצאפ בלינק הבא https://wa.me/972587706462

מקום בטוח הוא סרט עלילתי חינוכי על תקופת מלחמת המפרץ. הופק על ידי תנועת הנוער צבאות השם בארץ ישראל, בשיתוף עם חברת המדיה "עולם ומלואו".

הסרט בהשתתפות שחקנים מוכרים מסרטים חרדיים : נתי רביץ, יגאל עדיקא, יניב שביט, אורי דור, גלעד פרלמן ומוטי עדן בשיתוף עם כוכבי סרטי המגזר החרדי: מיכאל וייגל, אביתר לזר, גיא מסיקה, חזי צדיק, נתן נתנזון וגרגורי טל.

עלילת הסרט מתרחשת בתקופת מלחמת המפרץ, כאשר הצופה נחשף לנבואות הרבי מלובאוויטש מלך המשיח, המנווטות את העלילה למקומות מפתיעים.

הרעיון להפקת הסרט החדש עלה עם סיום ההפקה המרשימה של הסרט "שליחות באפריקה", כאשר מיטב המוחות התיישבו וקיבצו את כל הרשמים והתגובות הנלהבות של השלוחים והחליטו להתקדם כמה צעדים קדימה. יחד עם כך, לקראת 20 שנה למלחמת המפרץ, הוחלט בהתייעצות מקיפה למקד את העלילה בתקופת המלחמה, כאשר הצופה נחשף לנבואות הרבי מלך המשיח המנווטות את העלילה למקומות מפתיעים.
תמיד בטוח להיות בארץ הקודש. ה מקום הכי טוב בעולם.

=================================================================================
תגיות

מקום בטוח,מיכאל וייגל,אביתר לזר,גיא מסיקה,חזי צדיק,נתן נתנזון,גרגורי טל,עולם ומלואו,מלחמת המפרץ,הרבי מלובביץ,הרבי מלך המשיח,יחי המלך המשיח,צבאות השם,סרט באורך מלא,סרטים לצפיייה ישירה,סרטים לילדים,תכנית מלאה,תוכנית ילדים,צבאות,צבאות ה,צבאות השם שירים,חב ד לילדים,חב ד מוזיקה,חב ד,סרטים לחרדים לצפיה ישירה,סרטים דתיים לילדים,סרטים דתיים לצפיה ישירה,סרטים דתיים,הרבי מליובאוויטש,הרבי,רבי,מקום בטוח הסרט המלא,בלעדי מקום בטוח,מכתב ממקסיקו,חסידודס,סרטים לנשים,סרטים לנשים לצפייה ישירה,סרטים לבנות,סרטים חרדיים,

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן