שמחה פרידמן מזמין – יום צבאות השם יא ניסן אולם ארנה ירושלים

קטגוריה:
צפיות: 226

שמחה פרידמן מזמין יום צבאות השם יא ניסן אולם ארנה ירושלים

הקהל בירושלים
יום צבאות השם במעמד היסטורי ועצמתי שאסור לפספס!

כל החשיפות…

להרשמה לכנס לחצו בלינק https://11nisan.co.il/11nisan

הקהל את… הטף

אם כל שנה 'יום צבאות השם' הוא שם דבר, על אחת כמה וכמה בשנה מיחדת שכזו – שנת הקהל. השנה בה התקבצו כל עם ישראל בבית המקדש ובעז"ה נזכה לכך גם השנה, כאשר נעלה כלנו לירושלים, לבית המקדש השלישי תכף ומיד ממש.

זה השנה ה-12 שמתקים ארוע יום צבאות השם. אם בכל השנה אנחנו נפגשים רק עם חברים מהסניף המקומי, יום אחד בשנה, לקראת יום ההלדת של הרבי, מתאספים כלם מכל רחבי הארץ למעמד עצמתי ומיחד שכלו התקשרות לרמטכ"ל – הרבי מלך המשיח. מכאן יוצאים עם חיות ושמחה אדירה.

בעקבות ההצלחה של שנה שעברה, גם הפעם נגיע לארוע יחד עם ההורים – אנשים, נשים וטף ונוכל להשאר להתועדות 'המעמד הגדול' שתחל מיד עם סיום הארוע שלנו. כמובן, אל תשכחו להגיע לבושי מדים.

הקהל 360

ישבו מארגני הכנס וחפשו את האולם המקרה הכי גדול בארץ, לכנס בשנת הקהל צריך את מקום שיכניס הכי הרבה אנשים… חפשו ומצאו את היכל ארנה בירושלים.

על מנת שיוכלו להכנס באולם כמה שיותר.. הפעם נבחר מתכנת יחודית: הבמה תוקם במרכז הרחבה וסביבה ישבו המשתתפים לארך 360 מעלות, כך שלא ישאר מושב ריק באולם!

חידון הסניפים

מוכנים לחידון השמיני של סניפי צבאות השם?
על הבמה יעלו נציגי הסניפים שעברו את המבחנים הקשים בסניף ויתחרו על תאר 'חתן הסניפים' ושני סגניו.

במפקדה מספרים לי שהשנה יהיו הכי הרבה מתחרים אי פעם, לאור הסניפים הרבים שנפתחו השנה. זה יכול להיות גם אתם! פשוט תשבו ותשננו היטב את פרקי ספר 'הגאלה' וכלנו נאחל לכם בהצלחה!

הרימו את הדגלים!

בסניפים התכונה רבה, בכל סניף קבלו החילים והחילות בד וכלי ציור להכנת 'דגל סניף', אתו יגיעו לארוע הענק. בין הסניפים תתקים תחרות על הדגל המרשים והיצירתי ביותר.

מקהלת צבאות השם

בימים אלה, המקהלה כבר נמצאת בשיא החזרות לקראת הופעתם על הבמה הגדולה. החילים מאמנים היטב ויציגו בשירה ובמחול את מסעו של חיל בצבאות השם. מדבר על הפקה חדשה ומקורית שטרם נראתה…

הקהל מוזיקלי

ללא ספק זה עומד להיות אחד מרגעי השיא של הארוע…
בסניפים קבלו החילים והחילות כלי הקשה אותו הם יוצרים בעצמם, יחד נתאמן בסניף ונצר מקצב מיחד. ברגע האמת כלנו נוציא את הכלי ובצורה אחידה נצר הרמוניה מפלאה!

המופע הענק

אתם יודעים שאת החשיפות והמידע הכי סודי תוכלו לקרא רק כאן בעתון, אם אתם כאן אפשר לגלות לכם קצת על המופע המיחד שיעמד במרכז הכנס השנה. לצרך כך אני פונה לרוח החיה שמאחורי המופע, ר' פולע קורקס שיספר לכם מה בדיוק עומד בפנינו:

"השנה לכבוד שנת הקהל, רצינו ליצר מופע שונה, משהו לא סטנדרטי, שיתן הרבה בטוי לקהל. במשך שבועות רבים ישבו מיטה הכותבים והכותבות על מופע עם מחזה מרגש ומרתק, שישלב בתוך העלילה נגונים עצמתיים שיסחפו את כלם. יחד עם כלי פירוטכניקה, רקדנים, אביזרי ענק ועוד שלל אמצעים שיתנו חויה בלתי רגילה".

"זו לא סתם הופעה אלא התועדות ענק שתסחף את כלם פנימה, לשעה של התעוררות והתרוממות. אני יכול לגלות לכם שלצרך כך אנחנו מביאים השנה את הזמר החסידי שמחה פרידמן וזמרים נוספים שיובילו את המסע המיחד הזה".

אני כבר סקרן להיות חלק במופע הזה…

מצדיעים לעולים בדרגה במפקדה

נערכים כבר חדשים ארכים לארוע, בכל שנה עמלים על הפקה מרעננת, יחודית. אבל הפעם הם מספרים לי על אתגר חדש שעומד בפניהם:
"ב"ה בזכות המערכת החדשה של תכנית הדרגות שנפתחה שנה שעברה, כמות העולים בדרגא מגיעה למספרים אדירים שטרם ראינו, מדבר על מאות רבות של חילים וחילות! אבל אין התכנות לעלות כל כך הרבה ילדים וילדות על הבמה. הפתרון חיב להיות מקורי ומיחד, וכשתגיעו לארוע תוכלו לראות אותו בעצמכם…".

עדיין לא נרשמתם? תפסו עכשיו מקום לכל המשפחה

להרשמה לכנס לחצו בלינק https://11nisan.co.il/11nisan

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן